שאלות נפוצות

הדף הזה עוסק בשאלות נפוצות שאנו נשאלים ע"י לקוחותינו:

 

  • שאלה: אני רוצה להזמין יותר ממוצר אחד, והאתר מחייב אותי על משלוחים כפולים. מה לעשות?

             תשובה: הדרך לעשות זאת, היא לסמן את צורת המשלוח המועדפת על המוצר הגדול מבין המוצרים שברצונכם להזמין, ועל שאר המוצרים לסמן איסוף עצמי. יש לקחת בחשבון שאם משקלה     הכולל של החבילה הוא מעל 2 קילו, לא נוכל לשלוח אותה בדואר רשום (מכיוון שדואר רשום בארץ הוא עד משקל של 2 קילו), אלא נתקשר אליכם ונבקש תשלום על הייתרה על מנת לשלוח את זה עם שליח עד הבית.

  • שאלה: מתי המשלוח צפוי להגיע?
             תשובה: אם הזמנתם דרך דואר רשום, אנחנו שולחים את החבילה עד 3-4 ימי עסקים (ובדר"כ הרבה פחות), ומהרגע ששלחנו - זה תלוי בדואר ישראל.  ברוב המקרים - זה מגיע תוך שבוע שבועיים. אם אתם מזמינים עם שליח עד הבית, אנו שולחים עם חברת אביב שיגור. לישובים מרכזיים זה מגיע תוך 1-3 ימי עסקים, ולישובים קטנים יותר, מקסימום עד 7 ימי עסקים. בקישור הזה ניתן להקיש את שם היישוב שלכם, ולראות באיזה ימים מתבצעת בו החלוקה, וע"י כך להעריך את זמו הגעת המשלוח.
 
  • שאלה: מי נותן את האחריות? 

               תשובה: על רוב המוצרים אנחנו נותנים את האחריות. בכלים אלקטרוניים, הטכנאי שלנו יושב בקרית אונו, ויש להביא את הכלי אליו או אלינו.

 

לחצו על שם החברה בכדי לראות את כל המוצרים של החברה

 


הגעה למחסן בתאום מראש בלבד